Kūrinys buvo eksponuotas 1995 m. Liutauro Pšibilskio surengtame nepriklausomame projekte "Sau ir kitiems". Šio projekto metu šešių autorių kūriniai buvo eksponuoti su vartotojiška kultūra susijusiose vietose - Vilniaus parduotuvėse ir kavinėse. Donato Jankausko anksčiau sukurtas mamutas ("Mamutas spąstuose", 1993) buvo perkeltas ant Gedimino prospekte esančios maisto parduotuvės "Pilėja" vitrinos. Taip šiuolaikinis maisto pirkimas kurioziškai buvo susietas su akmens amžiaus maisto paieškomis - mamuto medžioklėmis.
Jankauskas Donatas
g. 1968
Donatas Jankauskas priklauso po Nepriklausomybės atgavimo dešimto dešimtmečio pradžioje iškilusiai lietuvių menininkų kartai. Jis kuria įvairaus formato darbus (skulptūrą, instaliaciją, video), bet, kitaip nei dauguma bendraamžių, kūryboje išlaiko itin ryškų temų tęstinumą.
„Firminis“ Donato Jankausko kūrybos ženklas - beždžionžmogis. Beždžionžmogiai Donato Jankausko kūriniuose dažniausiai yra sentimentalių ar patosiškų scenų herojai: savo dalyvavimu jie tokias scenas paverčia kurioziškomis.
Nuolatos sugrįžtanti (ir dažniausiai susipinanti su pirmąją) Donato Jankausko kūrybos tema yra kultinio lietuvių menininko Mikalojaus Konstantino Čiurlionio kūryba bei jo statusas Lietuvos kultūroje. Menininkas ironiškai interpretuoja iki skausmo pažįstamas M. K. Čiurlionio paveikslų scenas, taip priversdamas kitu kampu pažvelgti į ikonine tapusią kūrybą. Be to, Donatas Jankauskas savo kūryboje neretai naudoja M. K. Čiurlionio plėtotą principą: žaidžia su matomų ir nematomų iš vandens išnirusio kūno dalių santykiu.
Net ir tiesiogiai su beždžionžmogiais ar M. K. Čiurlioniu nesusiję Donato Jankausko kūriniai nagrinėja panašaus pobūdžio temas – gyvuliškumą arba tautinį identitetą.
Šalia individualios meninės kūrybos Donatas Jankauskas yra organizavęs festivalį - 1998-2000 m. gatvės meno projektus Telšiuose. 2002 m. bendradarbiaudamas su Oskaro Koršunovo teatru spektakliui „Oidipas karalius“ sukūrė kaukes.
"Mamutas sau ir kitiems", 1995 m. Instaliacija.